Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

onsdag 29. desember 2010

salg på cubus og besøk

I dag tok Hermine og egrin tur på cubus salget=) fikk kjøpt masse fint te halv pris, men sjøl om det egentlig er billig blir det peng ut av det til slutt.. Var no så lur å gå ned i Odda i dag, å det kan dere tro eg angra på, var jo bare sporete og laus snø å gå i.. ikkje særlig lett å trille vogna nei!!!

Etter Odda turen fik vi besøk av Åshild som er heima på jula ferie men reiser i morgen.. Det var kjempe koselig og Hermine var i stor form..

Når pappa Frode kom heim fra jobb gikk turen til  Skare på besøk Anette, Eivind, Amalie og Liam til gode venner -både store og små- der fikk vi pizza og god julebakst=) Fikk holde Liam go gutten, så liten og fantastisk, kan faktisk ikkje huska at Hermine var så liten eg, ho er jo så stor når vi ser ho ilag me han... Amalie jento er jo bare så kry storeslster, er helt fantastisk å se på, vi fikk no kost oss litt ilag vi å.. Ho er å veldig flink me Hermine, så dde koste seg ilag på golvet..

No tror eg senga snart kaller, får sove litt så eg er klar te våken natta.. - ja det kan være tungt å være mamma til ei kose jente;-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar