Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

mandag 6. desember 2010

lørdagskos

lørdagen starta tidlig her, kl 6.00 for min del, etter ei natt nesten uten søvn.. jaja ikkje noe å gnage på det no, fungere må en jo uansett.. å for ein fin dag=)


Marte var på ligge besøk så vi hadde jo litt barnevakt=) pga kulden så blei vi heima heile dagen å bare koste oss, vi bakte kakemenn som var veldig gode=)





litt utpå ettermiddagen fikk vi besøk av Anette (som hadde termine, inni magen hennas bor foreløbig kjæresten til Hermine), Eivind og Amalie på lunsj, god mat og koselig besøk.. Hermine er kjempe begeistrett for Amalie,ler og kose seg når ho er på besøk.. Eivind som eg er tante til kom å på besøk, han sku være hos oss te de andre kom i fra Haugesund..

Seinere på kvelden kom mamma, Linda og Petter på besøk, de hadde vært i Haugesund på sjukehus besøk til pappa. så eg lagde pizza til de kom..

hevde seg godt den=)
Derer kan tro eg var trøtt når kvelden kom og alle var reist, men en sånn koselig dag kan en ikkje få nok av=)=)



klem Beate

2 kommentarer:

  1. Så flink du e te å dille med matlaging :) Skulle gjerne hatt den evnen ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det, liker veldig god å bake.. Skulle ønske eg hadde tid og plass i frysen til å bake meir.. Eller har vel tid vist eg vil (siden eg er i permisjon) men kan jo ikkje det, for tenk på alt eg måtte smakt på;-)

    SvarSlett