Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

tirsdag 11. januar 2011

Nyttår 2011 - hva har det å by på-

skal begynne på jobb igjen, kan nok ikkje si eg glede meg men kan hende vi har godt av det begge to.. har ikkje fårr barnehageplass da - grøss og gru -
vi skal te syden me sviger fam i vinterferien
blir 30 år - hmm rekke eg ein unge til og gifte meg før det tro???
Frode er blitt 30 år, pappa blir 60 og besto blir 90=)
Petter skal konfimere seg
Hermine blir 1 år uff uff
eg skal spare - ha ha lurer på kem eg prøve å lure=)=)=)
Eg håper på å bli meir effektiv og få gjort litt meir her heima, er så mange ider eg sku ha prøvd ut=)
Lage ukes meny og planlegger
Hermine skal lære seg å sovne av seg sjøl og forhåpentligvis sove rundt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar