Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

mandag 3. januar 2011

2011

Ja da var det nytt år, heillt utrolig igrunn, rart å tenke på at i dette året blir Hermine 1år...
Nyttårsaften feira vi ilag med Carine og Kjartan hos de, med deilig kalkunbryst, ris, grønnsaker og saus... mmm.... Mamma Beate fikk litt smirnoff ice av Carine å det var jammen godt men blei ikkje drukke så mye, for er jo amme mamma på natta enda... Hermine sov i vogna si på rommet til tante og onkel, men ho valgte å starte det nye året med å være våken.. nåe kl var 01.30 sånn ca så gikk vi like godt heim for å få Hermine til å sove igjen, pappa Frode følgte oss heim på glatta men tok turen ut igjen og opp til noen naboer..



Hermine på nyttårsaften:)
1.januar -Godt nyttårs hilsen fra Hermine- <3

koser seg på gulvet me pappa..
pakka vi i bilen å reiste på hytta i Etne til mormor og besten, vi hadde lånt stor bil fra jobben til Frode for å få med oss noen vinduer bort og ei dør og en spark heim igjen (moro me gamle skatter fra hytta)
Der fikk vi servert pinnakjøtt til middag (min favritt)....
Eg prøvde meg på å stikke ei lue å det gikk jammen me greit, så no holder eg på me lue nr 2...



2.januar har tante jenta mi Henriette bursdag, så litt uttpå ettermiddagen pakka vi i bilen og satt kursen mot Skare, tror faktisk eg sovna før Hermine i bilen - blei så veldig trøtt av å synge til ho;)
I Skare hadde Monica varta opp me deilig mat, kaker og boller, mmm...

Fin i kjole på bursdagen til Henriette:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar