Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

lørdag 4. juni 2011

deilig lørdag

Dagen starta kl 06.30, men ka gjør vel det når en våkner til pratingen av denne søte jenta:)

ho er jo bare heilt fantastisk <3

Ellers har vi vært i Odda med Birte, kost oss masse på cafe med vafle til Hermine og kake til mammo..
Etterpå var eg så heldig å fikk meg nye sko, 
Kawasaki
bilde henta i fra kvasir
Kawasaki bare i lilla - min yndlings farve <3 Tusen takk <3


Litt utpå ettermiddagen steikte sola på altanen så vi var ute å koste oss der, Hermine fikk litt vann i en balje å koste seg... Likte godt å tømme ut vanne



Vi har å vært en tur på grava i dag å tent lys hos storesøster Frida..
et gammelt bilde.

No er det fotball kamp på tv (å siden mannen ikkje er heima har eg tv`en heilt for meg sjøl):-)

HEIA NORGE!!!


Snacks, chips og dipp hører med når det er fotball kamp på tv:)

å helt til slutt!!

må eg bare si at eg savner virkelig HTC`en min som er på reparasjon, heldigvis har eg den gode rosa ericssonen;)

lørdags klem:)



2 kommentarer:

  1. Det førsta bilde av Hermine var jo bare knall:-)
    Tante ( og resten av familiens )sitt gull♥

    SvarSlett
  2. Det forklare jo koffår du ikkje har kalt meg for ei dør i det siste ;)

    SvarSlett