Velkommen

Velkommen til bloggen min, håper du vil legge igjen en komentar eller to;-)

torsdag 31. mars 2011

En fin torsdag:-)

Tidlig vakt på jobben og bare kos meg herlige unger..




         
Bilde henta fra google...


Etter jobb var det heim til min herlige datter, å kose litt med ho.. Hadde med ene tante jenta mi, å Hermine var så glad når ho såg ho...


Kl fire var vi invitert på China House med nesten hele familien min (savna de god guttene mine da, men de var hos pappaen) der spiste vi middag og koste oss.. Eg skulle slå til med en ny rett i dag (den sterkeste de har), men den likte eg igrunn ikke. Heldigvis for meg var mamma så snill å bytta med meg, så eg fikk biff i karry (den beste).. 


her er go guttene og go jentene som eg er tante til, er glad i dere<3

I morgen er det jammen helg, jippi.. Vi tar turen på hytta for helga og feirer mamma som har bursdag, (en liten aprilsnarr ho;-)) og litt ved hogg for gutta boys..

Ha ei god helg alle sammen..

klem<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar